سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

ایست دستی ترافیکی

تجهیزات پلیسی تنوع بسیار زیادی دارند. از جمله مهترین تجهیزات پلیسی باید به چراغ گردان پلیس، آژیر پلیسی و ... اشاره داشت. ایست دستی ترافیکی از جمله تجهیزات پلیسی است که به جهت هشدار و هدایت رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. از ایست دستی ترافیکی در مواقع ترافیک و به جهت کاهش سرعت و یا توقف خودروها نیز استفاده می شود. ایست دستی ترافیکی در تاریکی و در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز به راحتی قابل رویت می باشند. در حال حاضر ایست دستی ترافیکی که تهیه و تولید می شوند به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می شود. از جمله مزایای ایست دستی ترافیکی می توان سبکی وزن و مقاومت بالای آن و همچنین وجود برچسب های شبرنگ آن را نام برد که در هنگام شب به راحتی قابل مشاهده می باشند.

محصولات ایست و بازرسی

تابلوی ایست پلیس بیشتر در چهارراه های پرتردد و به جهت کنترل رانندگان و جلوگیری از ترافیک استفاده می شود. تابلوی ایست پلیس که امروزه تهیه و تولید می شوند دارای مقاومت بالا و سبکی وزن می باشند. تابلوی ایست پلیس دارای شبرنگ های با دوامی می باشد که در آب و هوای نامساعد و تاریکی هوا نیز به راحتی قابل مشاهده هستند. ایست دستی پلاستیکی نوعی از ایست دستی ترافیکی می باشد که در ساخت آن از مواد شبرنگ استفاده شده است که همین امر موجب می شود دید بالایی در شب داشته باشد. ایست دستی پلاستیکی از جنس پلاستیک با دوام و نشکن می باشد و دارای بند مچی و مجهز به گیره آویز کمربندی است.

خرید تابلو ایست دستی را می توان به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام داد و بسته به نوع خرید می توان یکی از روش های ذکر شده را انتخاب نمود تنها قبل از خرید تابلو ایست دستی باید از قیمت تابلو ایست دستی و مناسب بودن آن مطمئن شوید.

کلام آخر

خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی از جمله ایست دستی و تابلو ایست در ایران است. در حال حاضر خرید اینترنتی ایستدستی به راحتی امکان پذیر می باشد و می توان آن را به راحتی از ایمن ترافیک کالا خریداری نمود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا